Servis

Nefunguje Vám výrobek Neakasa jak má? Rádi Vám pomůžeme s opravou. Opravujeme výrobky Neakasa v našem autorizovaném servisu.

Jak postupovat s pozáruční opravou

Výrobek na servis k nám můžete dodat jedním ze 2 způsobů

Servis zasláním poštou

Výrobek můžete poslat přímo do servisu přepravní službou nebo Českou poštou.

1.

Výrobek do servisu zasílejte vyčištěný.

2.

Vyplňte Průvodní dopis
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady. Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.

3.

Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Přibalte vytištěný Průvodní dopis!

4.

Výrobek pošlete na adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany

Servis na prodejně

Se servisem výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně.

1.

Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte!

2.

Doporučujeme vyplnit Průvodní dopis
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady.

3.

Přineste, prosím, výrobek na adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany

Cena pozáručního servisu, diagnostika

Po doručení robota do servisu a diagnostice závady, servis vystaví cenovou nabídku na opravu a s těmito informacemi vás informuje. Po vašem odsouhlasení zrealizuje opravu. Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje a robota nechcete opravit, hradí se poplatek na pokrytí diagnostiky servisního střediska 450,- Kč.

 

Časté otázky

1.

Jak dlouho trvá diagnostika robota a zaslání cenové nabídky?

Záleží na vytíženosti servisního střediska. V zásadě se jedná o 2-3 týdny, než Vás kontaktujeme s cenovou nabídkou za servis.

 

2.

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Opravený výrobek Vám připravíme k odběru na naší provozovně, kde můžete platit hotově nebo platební kartou. Pokud byl výrobek do servisu zaslaný poštou, tak vám opravený výrobek zašleme zpět na vámi uvedenou adresu na dobírku. Cena zaslání výrobku zpět kurýrní službou je 120,- Kč.

3.

Co se stane pokud odmítnu cenovou nabídku?

Pokud se Vám cenová nabídka bude zdát neadekvátní ceně výrobku a nebo příliš vysoká, můžete odmítnout opravu. V tomto případě vám výrobek vrátíme a bude Vám naúčtována cena diagnostiky.

 

4.

Co se stane pokud si výrobek nevyzvednu ze servisu?

Pokud nebude výrobek vyzvednutý do 1 měsíce od oznámení ukončené zakázky, bude učtovaný poplatek za uskladnění 10 Kč za každý další započatý kalendářní den. Pokud ani do 6 měsíců od ukončení servisu si zakázku nevyzvednete, servisovaný výrobek propadá ve prospěch naší firmy. Výrobek bude ekologicky zlikvidován a následeně Vám bude zaslaná faktura za provedenou diagnostiku.